Var är mitt content!?!

Vill va en sån som kommer ihåg att dokumentera det jag gör! Kan någon lära mig? Finns det någon universitetskurs för detta? Help!
 
Medan jag väntar på att någon ska lära mig vill jag underhålla med lite teckningar jag gjort i sann dagisbarn anda (ni vet när man hade gjort något svinfult men skulle visa alla ändå!!) Fast hoppas att det jag gör inte är lika fult längre iaf.
 
Ord från bra låt (Grottorna med Säkert!) + nå filurer som sitter ihop.
 
              
Persikopussen + en tjurig tjej
 
Coola vänner 
 
En läskig filur
 
En till läskig filur + Hillary Clinton
 
Hörs när jag lärt mig nåt om content!!!
Puss!
, allmänt | |
#1 - - Annika:

GU VAD FINT EBBA!!!! Önskar mig en teckning i födelsedagspresent! (30 september)

Svar: Om jag får tårta
grevinnans.blo.gg

#2 - - Maja:

15 oktober

Svar: Tårta
grevinnans.blo.gg

#3 - - Hanna:

Jag vill ha tårta!

Svar: Jag med!
grevinnans.blo.gg

Upp