back 2 business

----- OBS!! detta inlägg innehåller extremt mycket positivitet å livsnjutiga tankar -----
 
Det här med att jag precis myntade världens bästa line när jag drog från baren 21.00 och kände att imorgon är en ny dag men det är ledsamt att lämna denna fina stund...
 
"Fester kommer och går men vänskaper består*
Helt naturligt kom det. Älskar när det gör så för då kommer det verkligen från hjärtat. 
 
samt...
"Man ångrar aldrig en tidig hemgång" (snapchat med bild på mig själv i ansiktsmask, varav min vän som drog samtidigt som mig svarar med en bild på henne i ansiktsmask)
 
---
 
Så då sitter jag alltså här. Livsuppdateringen ser väl ut på det sättet att hösten är mer välkomnad än någonsin och att jag mår så oförskämt bra just nu över att de kommande månaderna verkar bli de bästa i mitt liv någonsin. Vill ej egentligen jinxa detta men min karma är enormt bra just nu, jag känner på mig det.
 
Imorgon ska jag till exempel få gymma med Hanna och prata högt om sista GOT avsnittet vid roddmaskinerna, fylla mitt kylskåp med mat och på torsdag blir jag äntligen sambo i Göteborg ♥ 
 
Här är en bild på mig när jag mår bra (obs tagen för cirka fem minuter sedan) Ansiktsmasken är Cup 'o Coffe från Lush, morgonrocken från indiska och teet är star anise and cinnamon från Pukka :))) är tyvärr inte sponsrad dock! 
 
Nu börjar det nya livet! Höstterminens start = nyår! Kalas!
allmänt | |
#1 - - whiskeysour.blogg.se:

wow! peppigt! Pepp jag blir!

Svar: bra! pepp är bra!! tjoho!
grevinnans.blo.gg

#2 - - Hanna:

Älskar ditt liv!! Har ont i roddarmen lite ni :( :) då har man tränat bra!?

Svar: Älskar mitt liv också just nu! Låt det fortsätta för evigt tack!! Och ja! Vi tränade asbra! :)
grevinnans.blo.gg

#3 - - Maja:

ÄNTLIGEN nytt inlägg! Blev så glad!!

Upp