jul å sånt

Hej bloggis! Visst är livet konstigt va när en helt plötsligt är "ledig" i flera dagar fast utan att va ledig och sitta med ordentlig stress i kroppen över tenta och projektarbete! kul! nä. Har i alla fall förflyttat mig till Lule för en vecka sedan och har sedan dess hunnit med att fira julen, mått dåligt av skolarbete, åkt skidor, shoppat på mellandagsrean, sett fröken frimans krig, ätit godis, träffat några vänner och sovit på soffan. Nästa jul vill jag vara helt ledig. INGEN tenta eller projekarbete då tack!!!
 
Här kommer bildbevis!
När vi skulle flyga hem hade sas bestämt sig för att ta ca tre lax för en flygbiljett enkel väg. Efter lite reasearch hittade Hanna nextjet som inte bara hade fett dåliga reviews...också propellrar på sina plan, dansk besättning och mellanlandning i Sundsvall! Var dock på bra humör så ignorerade dånet från propellrarna och njöt av att planet flög relativt nära mark hela vägen.
 
 
Var extremt provocerande hurtig på julafton och åkte skidor tillsammans med andra juleåkare. 
 
 
 
 
 
Själva aftonen var jag hemma hos min mamma och umgicks, åt mat och öppnade några klappar, sånt som vanligt folk gör på jul. Trots att yngsta närvarande var 16 var besvikelsen stor när det insågs att det inte skulle komma någon tomte...självklart ställde jag upp och räddade hela julen!
 
 Hoppas ni har mer julefrid än mig! Nu ska jag öppna kurslitteraturen än en gång och förudras över hur extremt lite jag kan om programmering. God fortsättning och KRAM!
allmänt | | En kommentar |
Upp