Gagnef!

Förra helgen hoppade jag in tillsammans med Elisabeth i hennes folkabuss och drog till Dalarna och Gagnef! Tror jag hamnade i en annan dimension!?! Det var så jäkla magiskt!! Kolla bara! 
 
 
"Såg du det där?" sa Elisabeth till mig och menade att hon sett ett djur röra sig i busken. På skymningsvägen såg vi hare, hjort, älg, räv, grävling och grodor. Det var vi och djuren som var vakna. 
 
 
 
 
 
 
Badade varje dag såklart! Annat hade varit outhärligt pga finaste älven och värmen!
 
 
 
MAGI FINNS!!!
 
 
 
 
 
 
Förutom mysigaste festivalupplevelsen rent miljömässigt så fick vi se Amason. Älskar Amanda Bergman. Älskar Gagnef! Troligtvis var det här sista fesitvalen någonsin där men om de kör igen vill jag ta med alla mina bästisar dit <3 Puss!
 
allmänt | |
#1 - - Hanna:

Men wow jag följer med!

Svar: klart du ska med!
grevinnans.blo.gg

Upp