dags för lista!

Fick höra av två flitiga bloggläsare att en lista är kul att läsa! Ganska rolig att fylla i också ju, lite utvärdering av sig själv liksom. 
 
Min senaste skärmdump i telefonen:
 
Har beställt en sån här till näst-nästa vecka!
 
Mitt senaste klädköp:
En drömskön långärmad träningströja från h&m! Inte jättespännande att kolla på så vi skippar bildbeviset. 
 
 
Min senaste lyssnade podcast:
 
 
Mitt senaste skickade sms:
"Okej" (Ja livet kräver tråkiga svar ibland. Allt är inte rosa emojis och gröna skogar lol)
 
 
Mitt senaste inkommande messengermeddelande:
"Oj shit! Håll i styret 😬" Mamma är ute och cyklar över broar i dimma och min bror är nervös.
 
 
Senaste taggningen på Facebook:
Vet inte exakt vad som gäller för den här punkten men blev taggad/omnämnd när jag hade fotograferat bröllopsbilder till två fina människor som sedan la upp några bilder på Facebook. 
 
 
 
Senaste bilden tagen på mig:
 
 
Kände mig fab i lördags!
 
Min senaste tv-serieobsession:
The Night Of! Den slukades snabbbbbbt!
 
 
Min senaste använda emoji:
😍
 
Min senaste anteckning i telefonen:
Vill inte säga exakt men är ett början på ett quiz som handlar om Tro, hopp och kärlek.
 
 
Mitt senaste dyra köp:
Gymkort! Sjukt dyrt!
 
Min senaste lästa tidning:
Måste ha varit nån halvgammal inredningstidning hos mamma i somras. Om en måste ha läst pärm-till-pärm! Annars kanske Metro?
 
 
Min senaste sedda film på bio:
The Square! Mycket bra, se den!
 
, allmänt | | 2 kommentarer |
Upp