uppenbarelsen

- Utfärdar en varning till alla som inte orkar med min tillfälliga överpepp - 
 
Jag har hittat mitt drömyrke. Det är så sjukt eftersom jag 1) aldrig kunnat svara på den frågan och 2) jag har önskat mig riktining i livet 4 ever. 
 
Bild som illustrerar min känsla när jag läste på om yrket: 
 
Detta yrke kallas på mediaspråk för AD, förkortning för Art Director eller på svenska reklamformgivare. Googla det och ni ser mitt framtida yrke. Tror det kommer passa mig extremt bra någon gång i framtiden.
 
Nu ska jag återvända till tentan så jag kan ta kandidatexamen, läsa grafisk design och bli världens bästa AD, CAN'T WAIT!
funderingar | |
#1 - - Hanna:

JA!! PERFEKT!

Svar: eller hur! du kan få bli min chef
grevinnans.blo.gg

#2 - - Annika:

JA EBBA!!! Jag kan bli copy så blir vi ett team??

Svar: HELT KLART!
grevinnans.blo.gg

Upp