FÖRLÅT

Jag trodde aldrig att jag skulle va så här upptagen en lulesommar men att tro är inte det samma för att veta för nu vet jag att jag har asmycket för mig hela tiden, typ.
 
Här kommer en lista på saker jag gjort:
1. Jobbat massa på Coop och träffat mina gulliga kollegor igen.
2. Fixat på min balkong.
3. Läst en och en halv bok. Flickorna av Emma Cline och Att leva feministiskt av Sara Ahmed. Båda helt toppen bra! Speciellt den sistnämnda är en sån bok som hjälper mig framåt i livet osv osv. 
4. Försökt vara så mycket som möjligt med familj och vänner.
5. Planerat massa Galleri Lillasyster + Musikens makt grejer eftersom jag är projektledare™ för detta iår! Jag och ett gäng najs brudar ska göra dekorationer och konst och sånt! Kommer bli 100% fint tror jag!  
6. Njutit av lulesommar. Tänker att det kommer ett hyllningsinlägg om det sen. 
7. Länsat Lules bästa secondhand butiker på alla deras bästa fynd.
8. Massa mer!! Typ ätit god mat, firat midsommar, sett klart SKAM och Handmaid's tales osv. osv.
 
 
Här kommer en lista på saker jag ser fram emot att göra:
1. Gå på vernissage av Galleri Lillasysters feministiska utställning CHICK HABITS ikväll! Kommer bli så fett! (tänkte göra ett lillasysterinlägg snart också!!)
2. Festivala! Iaf lules två musikfestivaler Hamnfestivalen och Musikens Makt! (+ förhoppningsvis Trästocks i Skeå och WOW i gbg) 
3. Ro Lillasyster + Musikens makt - projektet i hamn.
4. Läsa fler smarta böcker/texter och se nå bra filmer. 
5. Bada och åka båt! Kan någon bjuda med mig på detta? Är sån badkruka egentligen men om nån tvingar mig måst man ju!
6. Forstätta mitt starka frukost game med chiapudding eller smoothie eller nå annat gott varje dag. Jag älskar frukost. 
7. Blogga <3 <3 <3
8. Få lön från Coop Norrbotten. Hehe! Då ska jag unna mig nå bra. 
 
Ja ni ser ju! Jag har ju asmycket att göra och trots att jag saknar gbg så att hjärtat spricker kanske jag överlever ändå.
 
Nu ska jag klä på mig nå fint och dra mig mot punkt 1 på lista 2. Hejdå lovers! 
allmänt | | En kommentar |
Upp