extraordinär lördag i en simpel bloggares liv

En riktigt härlig dag - eller som superstylisten Jonas skulle ha sagt: Mutta va bra (dag)!
 
 
Började morgonen här med att skriva handlarlista, dricka kaffet och lyssna på Alkberg, bästa
morgonmusiken!
 
Sen anslöt Päri med äggmacka. 
 
 
Klädde på mig, lockade till luggen och drog mot Stigbergstorget för att inhandla julmat. 
 
På vägen gick vi in i både den mytiska leksaksaffären som visade sig vara större än vi trott och ha asmkt kul grejer! Allt var dessutom second hand typ. Och Patinaverket som säljer finaste inredningen för rimliga priser men fotade inget där. 
 
Nån timme senare befann jag mig här! På West Coast Brewsmiths bryggeri i Frölunda där ölgärisar fick en rundtur och provsmaka några av deras ölsorter. Mycket värt!
 
Hemma igen lagade vi all mat vi köpt tidigare på dagen och åt julbord <3 <3 Som jag längtat!
 
Kolla så MYS! Min favvo va lax och ägg med skagenröra + julmusten såklart!
 
Avslutade kvällen med rita & gissa. En riktigt bra dag helt enkelt! 
 
Idag ska jag på Liseberg och åka Balder! Puss!
allmänt | |
#1 - - whiskeysour.blogg.se:

åh! mer sånt här på bloggis ebba!

Svar: ska försöka! lovar!
grevinnans.blo.gg

#2 - - Hanna:

MEN GUUUUD!! Jag behöver få leva en dag i ditt liv för att få vara lycklig!

Upp