skruttig

    
Hej finisar. Min kropp är äntligen tillbaka på banan efter att ha känt mig överkörd av århundradets förkylning som kom otroligt olägligt i London på mysresa med kompisar. Eftersom jag väldigt sällan är sjuk blir det oftast något alldeles extra när jag är det och jag börjar ifrågasätta hela min existens, vad som är meningen med livet och om jag någonsin kommer bli frisk igen. Tur är det att jag äntligen kunnat skingra de värsta tankarna, insett att även jag är dödlig och att livet måste få gå riktigt långsamt ibland. 
 
På köpet har jag förutom alla förkylningssymptom som finns fått en missad tenta, ett uppskjutet provjobbstillfälle och minus på närhetskontot (bortsett från under Londonresan!! har gosigaste kompisarna!!) Ska bli skönt när det blir måndag och jag ska ta tag i det jag missat men nu är det helg och jag ska fortsätta vila, rita små teckningar, dricka te och lyssna på tjejband från 60-talet. 
 
puss och kram!
allmänt | |
#1 - - Annika:

Ebbsy <3 Säg till om du vill leka spa igen!!

Svar: Ja det vill jag snart igen <3
grevinnans.blo.gg

#2 - - Hanna:

Äntligen frisk!!!

Upp