helginlägg ft. stearinljus

En skulle kunna tro att det här inlägget handlar om ljus eller mys. Skulle kunna vara så, eller så har jag bara köpt ett hundrapack stearinljus på ikea. Hur som helst har jag varit på så orimligt bra humör sedan jag och Pär lyckades få igång golvvärmen i badrummet, lol! Firade iaf detta med en liten spasession med både mask och fotbad. 
 
I torsdags bestämde jag mig för att stanna hemma och träna på illustrator istället för seminarium i spelteori. Det var bra för själen! (notera ljusen på bordet)
 
Adam Lundren är väl lite som ett...ljus? Gick med Anna och lyssnade på när han invigde filmfestivalen. Vi väntade superlänge på att få se Hedda och jaa hon var drömsnygg även i verkligheten. Igår när jag gick förbi fick jag även en skymt av Alicia Vikander!!
 
Senare tog jag en dusch, fixade mig fredagssnygg och drog till Hanna för att äta mat från Jenin grill (<3) Sen vidare till konserthuset för att se Vasas Flora och Fauna. Riktig myskonsert!
        
           
 
 
 Tro det eller ej men njuteriet var inte slut där. Igår (lördag) var det sol och vi förflyttade oss några hus bort till Elvira och Fredrik (och Alexander som var här över helgen!). Sen hade jag en vision om att det skulle vara mysigt att äta sushi ute i solen...men den gick i moln och det blev svinkallt. Jag och Elvira for sen till stan och ~gjorde ärenden~ vi hittade en Frida Kahlo-poster på konstmuseet som passade utmärkt i deras nya lya. 
 
          
 
På kvällen var det dags för julklappsmiddag på DubbelDubbel! Rekommenderas! Eminent idé av mig att ge det till min bror och johanna i julklapp. 
 
Efter att ha tagit oss hem i stormen och sovit ut åt jag mysfrukke hemma imorse. Mmmh me gusta!
 
Ja tänk om varje helg skulle se ut såhär va? Tror ej det är möjligt men hoppas (litegrann iaf!!) 
 
puss!
allmänt | |
#1 - - Ossy:

Vilken superdrömig helg Ebba! Blir så saknig <3 Ps, shit va snygg du är med sidolugg!! j'adore!

Svar: PUSS!! saknar dig med!!
grevinnans.blo.gg

#2 - - Hanna:

Bra helg!!drömmer om ditt badrumsgolv

Upp